Jak angażować odbiorców w social media – lekcja od BOSCH

Aneta Głowacka Aneta Głowacka
June 25, 2017 ・ 2 min read

Lubimy pozytywne historie w social media, dlatego z przyjemnością przedstawiamy mistrzowski level angażowania odbiorców w mediach społecznościowych, który zaprezentowała marka Bosch. Społeczna odpowiedzialność biznesu – wyrażana w prawdziwym działaniu, a nie pustych sloganach – podbija serca internautów.

Case Study

22 czerwca Fundacja Św. Franciszka KOCI AZYL napisała na swoim fanpage’u prośbę o pomoc. Jak co roku w porze wakacyjnej przybywa pod jej opiekę małych kociąt, dla których czystość, leczenie i dobre wyżywienie to warunek przeżycia. Dlatego fundacja zwróciła się do sympatyków zwierząt o pomoc w zdobyciu karmy dla zwierząt i pralki.

Jeszcze tego samego dnia w dyskusję włączyła się marka Bosch, która przekazała dla potrzebujących zwierzaków pralkę i odkurzacz. Co więcej w ramach wolontariatu pracownicy Boscha zadeklarowali pomoc temu schronisku.

Reakcja Internautów

Jak nie trudno się domyślić Internauci są zachwyceni postawą tej marki. Efekt to tysiące polubień jej wpisu, setki udostępnień i komentarzy, których tylko mały procent podrzucam poniżej.

Zasięg działania

Działaniem marki Bosch zainteresowali się świat marketingu – akcję nagłośniły osoby, które często dzielą się najlepszymi przykładami działań marek. Dzięki temu dowiedziało się o niej jeszcze więcej osób.

Monitoring Internetu

Działanie Bosch powinno być wzorem dla innych marek. Pomysł + gest + skuteczne monitorowanie Internetu. W tym ostatnim z pewnością pomożemy. Załóż konto w Brand24, skorzystaj z 14 dni darmowych testów i przenieś angażowanie swoich odbiorców na wyższy poziom.