#beciaki – branża internetowa pomaga w walce z rakiem

Aneta Głowacka Aneta Głowacka
September 20, 2016 ・ 2 min read

Cały branża internetowa w Polsce łączy siły i wspiera akcję #beciaki – to sposób na uzbieranie 240 tys. zł na walkę z rakiem.

#beciaki to inicjatywa Marcina Majznera, Prezesa Cupsell. Marcin (podobnie jak inne osoby związane z internetowym biznesem) był na tegorocznej edycji InternetBeta. Ostatniego dnia konferencji, Mateusz Tułecki – organizator i wszechojciec tego kultowego wydarzenia – poprosił o pomoc dla swojej bratowej Ani. Ania to kochająca żona i mama trójki dzieci, która zachorowała na nieoperacyjnego raka płuc. Aby żyć potrzebuje leku, który nie jest refundowany w Polsce – koszt terapii to 240 tysięcy zł.

Po usłyszeniu tej historii Marcin zaczął działać. Wiedział, że branża internetowa to małe środowisko, w którym zna wiele osób, dlatego postanowił odpowiednio wszystkich zaangażować aby uzbierać potrzebną kwotę.

“Mamy dobre usługi, mamy dobre produkty i mamy dobre zasięgi – zróbmy to”

Idea #beciaków jest prosta – firmy z branży internetowej, które chcą wziąć udział w akcji udostępniają pulę swoich produktów lub usług a dochód z ich sprzedaży przeznaczają na leki i terapię Anny.
To tak w wielkim skrócie – wszystko najlepiej wyjaśni sam Marcin:

Na reakcję nie trzeba było długo czekać i różne firmy budują teraz jedną drużynę, w której wygrać można czyjeś życie. Magda Daniłoś z OFFON Agency przeznaczyła na licytację książki “Videomarketing nie tylko na YouTube”, e-torty oferują charytatywny tort, SharCar sprzedaje jazdę Teslą w Warszawie, od Spozycjonowani.pl można wylicytować pakiety reklamy AdWords. Listę wszystkich aukcji wspierających zbiórkę można znaleźć tutaj.

W Brand24 również dołączyliśmy do #beciaków. Do końca września nasi nowi klienci na hasło “beciaki” otrzymają 15% zniżki na dowolny pakiet, a my pierwszy abonamet każdego konta zakupionego w ten sposób przeznaczamy na walkę z rakiem Anny.

Kod można podać przy rejestracji lub ustawieniach konta albo po prostu powołać się na niego w rozmowie z dowolną osobą z naszego zespołu. Więcej o naszym udziale w #beciakach mówi nasz CEO Michał:


Na koniec jeszcze jeden ważny link – SKARBONKA FUNDACJI. Jeżeli nie chcesz nic kupować możesz tutaj wpłacić pieniądze. Jeżeli nie możesz tego zrobić udostępnij ten link – może ktoś z Twoich znajomych dołączy do zbiórki.