100 marketingowych influencerów wytypowanych z analizy 2 mln wzmianek

Aneta Głowacka

Jako Content Manager w Brand24 z przyjemnością opowiada o tym, co dzieje się w social media i odkrywa potencjał monitoringu Internetu. Prywatnie uwielbia czytać książki, jest miłośniczką kotów i fanką Wiedźmina.

Trudno sobie wyobrazić branżę marketingową bez influencerów – to oni wyznaczają ścieżki, którymi warto kroczyć, pokazują przydatne narzędzia i rozwiązania gotowe do zastosowania w niejednym biznesie. To osoby aktywne w mediach społecznościowych, które praktycznie codziennie dzielą się porządną dawką wiedzy opartą na swoich doświadczeniach.

Od kogo czerpać inspirację? W odpowiedzi na to pytanie przygotowaliśmy raport Top 100 marketing influencersPrzedstawiamy w nim najbardziej popularnych marketerów na świecie, którzy cieszą się największym zaangażowaniem odbiorców w mediach społecznościowych.

Metodologia

Aby ich wytypować wykorzystaliśmy monitoring Internetu, który zgromadził wpisy z mediów społecznościowych, blogów i licznych stron internetowych na temat konkretnych osób. Na podstawie twardych danych – ponad 1,923,272 wzmianek oraz 4,511,257 interakcji zgromadzonych w ciągu 3 miesięcy przez Brand24 – wytypowaliśmy influencerów marketingu.

Raport

Przygotowany przez nas materiał składa się z dwóch rankingów:

  • Top 100 marketingowych influencerów 2017 – pokazujemy tutaj osoby, o których najczęściej mówiło się w sieci.
  • Top 30 najbardziej angażujących influencerów – w tym zestawieniu pokazujemy ludzi, którzy naprawdę generują buzz i zaangażowanie swoich odbiorców.

Oprócz tego znajdziesz w nim narzędzia i wskazówki, dzięki którym wspomniani influencerzy odnajdują i angażują swoich odbiorców. Będzie to dla Ciebie ogromna dawka inspiracji do budowania własnej marki.

Chcesz zobaczyć, kto trafił na listę
top 100 światowych influencerów w marketingu?

Pobierz darmowy raport