Zbiór 10 najlepszych narzędzi do promocji firmy w internecie
05/07/2019

10 narzędzi do promocji firmy w internecie, dzięki którym zaoszczędzisz czas

Paulina Wałczyk

Wyznawca zasady “Content is a King”. Fascynacja do zabawy słowami towarzyszy mi odkąd pamiętam. Prywatnie miłośnik górskich wędrówek, weekendowych wypadów za miasto i filmów Marvela.

Henderson Stuart powiedział kiedyś, że prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczenie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt poza nami nie wie, co robimy. Promowanie firmy jest więc jednym z podstawowych działań, które pozwala pozyskiwać klientów i zwiększać zyski.

Jako marketerzy wiemy, jak czasochłonny może być ten proces. Dlatego przygotowaliśmy listę 10 najlepszych narzędzi do promocji firmy w internecie, dzięki którym reklamowanie marki może być sprawniejsze i w efekcie szybciej przyniesie pożądane rezultaty. 

Promocja firmy w internecie obejmuje wiele obszarów, których potencjał reklamowy warto wykorzystać maksymalnie by mogło się to przełożyć na zadowalającą konwersję. Płatne reklamy, marketing w social media, pozycjonowanie strony, działania z zakresu content marketingu czy rozpowszechnianie treści to tylko jedne z wielu propozycji. 

Listę 10 narzędzi do promocji firmy w internecie podzieliliśmy na kategorie tematyczne. Dzięki temu każdy znajdzie coś dla siebie w zależności od aspektu, na którym chce się mocniej skupić:


Co zyskasz korzystając z narzędzi do promocji firmy w internecie?

Możliwości, jakie oferuje nam dziś zaawansowana technologia w postaci różnego rodzaju narzędzi do biznesu, są wręcz nieograniczone. Na pierwszy plan wysuwa się oszczędność czasu, a ta jak wiemy jest nieocenioną wartością w każdym biznesie.

Korzystanie z narzędzi do promocji firmy w internecie ma wiele korzyści. Dzięki nim możesz:

  • tworzyć atrakcyjne treści reklamowe, które przykują uwagę,
  • trafiać do szerszego grona odbiorców, przez co jeszcze więcej osób dowie się o Twojej marce,
  • zautomatyzować pewne procesy, dzięki czemu zaoszczędzisz nie tylko czas, ale i pieniądze,
  • uzyskać szereg danych, które pozwolą jeszcze lepiej poprowadzić działania promocyjne w przyszłości.

Nie przedłużajmy i zacznijmy bieg przez… listę 10 najlepszych narzędzi do promocji formy w internecie!


Płatne kampanie reklamowe:

Mówiąc o promocji w internecie pierwszą myślą, która się nasuwa są płatne reklamy. Nic w tym dziwnego. W końcu za ich pomocą możemy w odpowiednim czasie precyzyjnie dotrzeć do grupy docelowej i szybko osiągnąć pożądane rezultaty.

1. Adzooma

Narzędziem, które pomaga rozwinąć skrzydła w realizacji kampanii reklamowych lub je ulepszać jest Adzooma. Dzięki automatycznemu skanowaniu, a potem wskazaniu obszarów, które wymagają poprawy, system poprawia wydajność reklam w Google lub na Facebooku.

Jak to działa? 

Wystarczy połączyć swoje konto Google Ads lub Facebook Ads z narzędziem. Do jednego zarejestrowanego konta można podpiąć nawet kilka kont reklamowych. Dzięki temu z jednego logowania możesz optymalizować wydajność wszystkich kampanii jednocześnie.

Adzooma przeprowadzi automatyczne skanowanie kampanii i na podstawie ich danych przedstawi sugerowane rozwiązania, które warto wprowadzić by zmniejszyć straty i zwiększyć zwrot z inwestycji. 

Promocja firmy w Internecie - narzędzie Adzooma

Narzędzie posiada ponad 50 wskaźników, które informują o sugerowanych zadaniach do poprawy. Dzięki nim będziesz wiedzieć kiedy warto przetestować nowe nagłówki reklamy, usunąć zduplikowane słowa kluczowe, zwiększyć dzienny budżet na reklamę i wiele innych.

Poza tym, sporo z tych zadań można wykonać praktycznie jednym kliknięciem i samemu wybrać kolejność i czas ich realizacji. 

Jakie narzędzia do promocji firmy w Internecie? - Adzooma

Dużym atutem narzędzia jest możliwość zautomatyzowania procesu zarządzania kampaniami reklamowymi. Aby w pełni kontrolować swój budżet możesz np. ustawić limit wydatków na kampanię, wstrzymać nieskuteczne reklamy lub obniżyć stawki dla słów kluczowych o niskiej skuteczności.

To tylko jedne z możliwości, jakie są dostępne w ramach automatyzacji. Stworzenie kilku takich procesów pozwoli znacznie zaoszczędzić czas.


Marketing w mediach społecznościowych:

Social media stały się miejscem, gdzie toczy się wiele dyskusji, w tym również dotyczących Twoich produktów. Nic nie stoi na przeszkodzie by włączyć się w rozmowę i być jedną z osób doradzających i oferujących swoją pomoc. 

Promocja firmy w Internecie - przykład postu w social media, dający możliwość wypromowania biznesu
Promocja firmy w Internecie - grafika przedstawiająca przykładowy wpis w mediach społecznościowych.

Odnajdywanie wpisów potencjalnych klientów, reagowanie na nie i tym samym promowanie marki to social selling. Jest to metoda sprzedaży, która bazuje na budowaniu relacji z klientami i polega na bardziej miękkim podejściu do procesu sprzedaży.

Czytaj więcej: Jeśli chcesz dowiedzieć się czym dokładnie jest social selling i jak pozyskiwać klientów tą metodą, zachęcam Cię do lektury tekstu „Social selling w dobie social media – 3 sposoby na pozyskiwanie klientów.” 

2. Brand24

Brand24 jest narzędziem do monitoringu internetu, który pozwala w porę wychwycić wszystkie publiczne rozmowy internautów toczące się w obrębie Twojej marki.

System gromadzi wyniki nie tylko z różnych platform social media, ale także z innych źródeł internetowych. Wyniki znajdują się w jednym miejscu w panelu, z którego możesz przejść bezpośrednio do źródła wzmianki i po prostu się do niej odnieść. 

Brand24 jako narzędzie do promocji firmy w Internecie.

Jak to działa?

Aby odnaleźć wpisy o potencjale reklamowym, wystarczy założyć projekt pod wybrane słowa słowa kluczowe. Mogą to być ogólne frazy powiązane z Twoją marką, branżą, kategorią produktową lub popularne zwroty, które często stosują internauci chcąc uzyskać pomoc. Takimi wyrażeniami mogą być m.in.: 

  • Czy ktoś poleci
  • Szukam
  • Polećcie
  • Polecicie
  • Najlepszy fotograf
  • Poszukuję fotografa
  • Gdzie kupię
  • Gdzie znajdę
Animated GIF - Find & Share on GIPHY

Brand24 ułatwia śledzenie wzmianek internautów poprzez możliwość ustawienia powiadomień informujących o nowych wynikach w panelu. W zależności od potrzeb mogą być one wysyłane o różnej częstotliwości i formie – na email lub telefon. 

Narzędzia do promocji firmy w Internecie - automatyczne powiadomienia w Brand24

Dzięki temu możesz na bieżąco kontrolować dyskusje internautów i sprawdzi się ona szczególnie wtedy, kiedy nie masz wystarczająco czasu by śledzić nowe wpisy, ale zależy Ci na promocji i zwiększaniu liczby klientów

Jeśli kompletnie nie masz czasu na logowanie się do panelu z komputera lub po prostu zależy Ci na bardziej mobilnym rozwiązaniu, możesz skorzystać z aplikacji mobilnej Brand24.

Aplikacja umożliwia stały dostęp do wyników z projektu. Co więcej, możesz bezpośrednio przejść do źródła wpisu dokładnie tak samo jak z poziomu panelu głównego w przeglądarce internetowej. Dzięki temu masz pewność, że żadna wzmianka potencjalnego klienta nie zostanie przeoczona i możesz promować swoją markę gdziekolwiek jesteś

Innym zastosowaniem Brand24 jako narzędzia ułatwiającego promocję firmy w internecie jest pomoc w odnalezieniu sympatyków marki.

Dzięki listom najbardziej wpływowych lub aktywnych autorów w social media sprawdzisz, kto najczęściej pisze o Twojej marce w sieci i jak duży wpływ wywierają te osoby na innych internautów. 

Nawiązanie dodatkowego kontaktu z takimi osobami pomoże zwiększyć grono odbiorców, którzy będą szerzyć dobrą opinię o Twojej marce. To stary, sprawdzony marketing szeptany.

Narzędzia do promocji firmy w Internecie - grafika przedstawiająca listę najbardziej wpływowych i aktywnych autorów social media w Brand24

Wypróbuj darmowy okres próbny w Brand24. Przez 14 dni możesz za darmo korzystać z naszego narzędzia i odnajdywać wpisy potencjalnych klientów.

Oprócz tego mam dla Ciebie coś ekstra. Ostatnio opublikowaliśmy ebook “Marketing Full Stack Starter Pack”, gdzie znajdziesz ponad 150 narzędzi, które pomogą rozwinąć Twój biznes na różnych płaszczyznach. Korzystaj śmiało!

3. PromoRepublic

Trudno dziś wyobrazić sobie markę bez profilu na popularnych serwisach społecznościowych. Jednak praca nad stworzeniem oryginalnego profilu z ciekawą zawartością, który przyciągnie uwagę to jedno. Drugą stroną medalu jest umiejętność zarządzania wszystkimi kanałami social media, na których Twoja firma jest obecna.

Jednym z faworytów w tej kwestii jest PromoRepubic – w pełni zautomatyzowana platforma do kreacji i planowania postów.

Jak to działa?

PromoRepublic jest zintegrowane z wieloma kanałami social media, dzięki czemu możesz z wyprzedzeniem zaplanować publikację postów na każdym z nich by promować firmę. Wystarczy wybrać tylko datę i godzinę.

Narzędzia do promocji firmy w Internecie - PromoRepublic

Wśród użytkowników narzędzie posiada ogromnego plusa za funkcję planowania postów w trybie Autopilot, która bazuje na sztucznej inteligencji. Włączenie tej opcji spowoduje, że zaplanowane posty zostaną opublikowane w najlepszym momencie dla uzyskania większych zasięgów i zaangażowania.

Wyróżnikiem PromoRepublic jest rozbudowana Biblioteka. Znajdziesz tam wiele ręcznie przygotowywanych grafik i szablonów, które zostały zintegrowane z intuicyjnym edytorem. W ten sposób dopasujesz gotowe kreacje do swoich standardów nie tracąc przy tym czasu.

Narzędzia do promocji firmy w Internecie - grafika przedstawiająca kreator tworzenia postów w PromoRebublic

Oprócz kreaowania i planowania postów na kilku platformach jednocześnie, PromoRepublic mierzy wydajność każdego z nich. Szczegółowa analiza zapewnia wgląd do najważniejszych wskaźników, które pozwalają określić poziom zaangażowania odbiorców i skuteczność postów.

4. Social Champ

Innym, wartym uwagi narzędziem do zarządzania promocją firmy w mediach społecznościowych jest Social Champ. 

Dostępne funkcje w ramach tej platformy pozwalają:

  • sprawnie planować posty i zarządzać kilkoma profilami na mediach społecznościowych, 
  • zmierzyć wydajność opublikowanych treści,
  • poznać sugestie contentowe, z których możesz skorzystać i opublikować jako post.

Jak to działa?

W zależności od potrzeb, za pomocą Social Champ możesz zaplanować swój content na Facebooku, Twitterze, LinkedIn, Instagramie, czy Pinterest na tydzień do przodu, miesiąc albo rok.

Social Champ posiada wbudowany kreator tworzenia postów, od którego właściwie wszystko się zaczyna. Z tego miejsca możesz wybrać te platformy, na których chcesz, aby w jednakowym czasie pojawił się post na każdej z nich. Zrobisz to za pomocą jednego kliknięcia myszką.

Narzędzia do promocji firmy w Internecie - grafika przedstawiająca kreator tworzenia postów w Social Champ

Dużym ułatwieniem jest przejrzysty kalendarz, który przedstawia zaplanowane treści na konkretny dzień tygodnia. Jeśli chcemy zmienić termin zaplanowanego posta, wystarczy przeciągnąć okienko z datą, w którym się znajduje w miejsce nowego terminu. Z tego miejsca możesz też go usunąć, zakolejkować lub opublikować natychmiast.

Narzędzia do promocji firmy w Internecie - grafika przedstawiająca kalendarz zaplanowanych postów w Social Champ

Praktycznym rozwiązaniem, jakie proponuje Social Champ jest wtyczka dodana do paska przeglądarki. Dzięki temu przeglądając sieć i natrafiając na ciekawy materiał, którym chcesz się podzielić, nie musisz przełączać się między kartami. Możesz zrobić to bezpośrednio z tego miejsca.


Optymalizacja stron:

Dziś zdecydowana większość klientów (93%) rozpoczyna poszukiwanie produktów od przeglądarki internetowej. Obecność w TOP 10 wyników wyszukiwania zwiększa szansę, że potencjalny klient wśród wielu ofert trafi właśnie do Ciebie. 

Obecnie rynek oferuje naprawdę spory wachlarz narzędzi do optymalizacji stron pod kątem SEO, dzięki czemu każdy może wybrać najwygodniejszą opcję dla siebie. Narzędziem, które warto wypróbować jest:

5. MozBar

Jest to właściwie wtyczka do przeglądarki Chrome, która daje natychmiastowy podgląd danych podczas przeglądania dowolnej strony. Pasek MozBar zawiera kilka SEO wskaźników, a możliwość szybkiego ich podglądu znacząco ułatwi ocenę wybranej strony. 

Narzędzia do promocji firmy w Internecie - MozBar

Jak to działa?

Aktywna wtyczka pozwala między innymi analizować atrybuty linków: follow, no follow, external, internal oraz poznać wartość wskaźników (w skali od 0 do 100) Page Authority (PA), Domain Authority (DA) zarówno dla pojedynczej podstrony, jak i całej domeny.

Sporo istotnych informacji o strukturze strony znajdziemy w module Page Analysis. MozBar analizuje takie elementy jak: 

  • długość adresu URL, 
  • tytuł strony,
  • meta opis,
  • frazy kluczowe,
  • nagłówki H1, H2,
  • czas wczytywania strony,
  • adres IP strony oraz lokalizacje

i wiele innych.

Narzędzia do promocji firmy w Internecie - grafika przedstawiająca widok narzędzia MozBar

Wskaźniki SEO (PA i DA) są udostępniane także podczas przeglądania konkretnych stron w wynikach wyszukiwania wraz z analizą linków prowadzących do konkretnej z nich. MozBar udostępnia podgląd do tych danych z różnych przeglądarek: Google, Bing czy Yahoo.

Narzędzia do promocji firmy w Internecie - grafika przedstawiająca analizę wyników wyszukiwania przez MozBar

6. SerpWatch

Algorytmy Google cały czas się zmieniają, dlatego aby zachować wysokie pozycje w wyszukiwarce warto trzymać rękę na pulsie i wychwytywać w porę zmiany. Tu z pomocą przychodzi SerpWatch, który pozwala sprawdzić wahania algorytmów, a wyniki są przedstawione w czytelnej formie w postaci wykresu.

Jak to działa?

Narzędzie pozwala śledzić wydajność właściwie każdego słowa kluczowego na wszystkich zarządzanych stronach. Jego zaletą jest sprawdzanie zmian w konkretnej branży oraz możliwość rozdzielania raportu z podziałem na urządzenia mobilne i desktopowe.

Oprócz monitorowania rankingów w Google, narzędzie śledzi zmiany w innych wyszukiwarkach takich jak Yahoo, Yandex czy Bing. Ciekawym rozwiązaniem jest możliwość obserwowania wahań naraz we wszystkich tych wyszukiwarkach. 


Content marketing:

Działania z zakresu tworzenia treści skutecznie realizują cele związane z  budowaniem świadomości marki i wizerunku eksperta w branży, zwiększeniem ruchu na stronie, czy pozyskiwaniem klientów.

Właśnie dlatego content marketing uchodzi za jeden z bardziej istotnych elementów w kontekście promocji firmy w internecie.

7. SurferSEO

Mówisz content, myślisz blog. Artykuły publikowane na blogu to jedna z najpopularniejszych form content marketingu, która pozwala promować produkty czy usługi.

Marki prowadzące firmowego bloga potwierdzają, że wskaźnik odwiedzin ich strony zwiększył się ponad połowę i zauważają 13-krotny wzrost wskaźników ROI!

Nie jest żadną tajemnicą, że działania z zakresu content marketingu są ściśle powiązane z SEO. Roboty Googla faworyzują te treści, które zawierają lepiej zoptymalizowaną treść umieszczając je na pierwszych pozycjach wyszukiwarki.

W optymalizacji contentu nieocenionym narzędziem jest Surfer SEO.

Jak to działa?

System analizuje konkurencyjne strony pod wybraną frazę kluczową, by na tej podstawie przedstawić najważniejsze dane, które pomogą poprawić widzialność Twoich treści w rankingu Google’a. 

Narzędzia do promocji firmy w Internecie - SurferSEO

Narzędzie przedstawia szereg technicznych informacji występujących dla konkretnej frazy w pierwszych 50 wynikach wyszukiwania. Odczytywanie tych danych ułatwia menu nawigacyjne, które zostało podzielone na kilka segmentów. Pod każdym z nich zawierają się konkretne wskaźniki, które następnie można wyświetlić na wykresie by mieć ogląd sytuacji. 

Narzędzia do promocji firmy w Internecie - grafika przedstawiająca widok narzędzia Surfer SEO

Surfer SEO analizuje informacje znajdujące się w podstawowych elementach stron, które wpływają na uzyskanie wysokich pozycji. Są to między innymi:

  • cała treść tekstu,
  • opisy meta,
  • nagłówki,
  • liczba użytych grafik, 
  • alternatywne opisy zamieszczonych w tekście obrazków,
  • zagęszczenie słów kluczowych,
  • liczba słów w tekście,
  • prędkość wczytywania strony,
  • linki.

Poniżej wykresu znajdują się dodatkowe zakładki tematyczne, które uzupełniają pełną analizę contentu. Dane, które się za nimi kryją pozwalają sprawdzić inne podobne frazy powiązane tematycznie do analizowanej, popularne słowa i wyrażenia, które zostały użyte na konkretnej stronie przynajmniej dwukrotnie, czy słowa i wyrażenia, które są wspólne dla pierwszych dziesięciu wyników wyszukiwania. 

Znajomość tych danych pozwala dokładnie określić, jakie warunki powinien spełniać nasz content by znalazł się wysoko w pozycjach wyszukiwania. 

Dużym atutem narzędzia jest funkcja Edytora tekstu. Dzięki niej już na etapie tworzenia treści mamy wgląd do najważniejszych informacji odnośnie słów, jakich jeszcze trzeba użyć, częstotliwości zamieszczania słowa kluczowego, czy chociażby pytań internautów, które warto uwzględnić w tekście i na nie odpowiedzieć by w pełni wyczerpać temat. 

Narzędzia do promocji firmy w Internecie - grafika przedstawiająca edytor tekstu w Surfer SEO

8. Promo.com

A skoro już jesteśmy przy contencie to warto wspomnieć też o innych jego formach – video i animacjach. W przeciągu ostatnich lat to właśnie video marketing odnotował najbardziej spektakularny wzrost zainteresowania. 

Z badań wynika, że tworzenie video przekłada się na otrzymywanie aż 66% więcej wykwalifikowanych leadów każdego roku, a widzowie są aż o 95% bardziej skłonni do zapamiętania CTA po obejrzeniu filmu. 

Tworzenie oryginalnych i przyciągających uwagę treści ułatwia Promo.com. Narzędzie pomaga użytkownikom stworzyć różnego rodzaju treści wizualne i nieograniczoną liczbę filmów m.in. z kolaboracji różnych zdjęć czy muzyki. Wszystko po to, by w ciekawy sposób promować się w internecie. 

Jak to działa?

Za pomocą Promo.com stworzysz:

  • filmy promocyjne,
  • reklamy na Facebooku,
  • reklamy na Instagramie,
  • reklamy na YouTube,
  • reklamy na LinkedIn.
Narzędzia do promocji firmy w Internecie - Promo.com

Narzędzie udostępnia szereg szablonów odpowiadających różnym kategoriom, przez co stworzenie kreacji przebiega zaledwie w kilka minut. Do gotowych materiałów filmowych, czy wstępnie wyedytowanych ścieżek dźwiękowych wystarczy dodać swoje logo.

Promo.com uzupełniają inne funkcje. Użytkownik może skorzystać z:

  • Narzędzia do zmniejszania zdjęć (Image Resizer) – podpowiada właściwe rozmiary grafik dla poszczególnych kanałów społecznościowych. Za pomocą Image resizer możesz zoptymalizować grafiki na Facebooka, Instagrama, YouTube, Twitter, Pinterest, LinkedIn, Snapchat.
  • Kalendarza – wskazuje, jakie nietypowe święto wypada każdego dnia tygodnia i sugeruje tematyczne szablony video, które wystarczy dopasować pod własne preferencje by urozmaicić content na różnych kanałach. 
  • Zestaw szablonów video do wykorzystania jako cover photo na fanpage’u na Facebooku. 
Narzędzia do promocji firmy w Internecie - grafika przedstawiająca widok narzędzia Promo.com

E-mail marketing:

Efekty pozycjonowania swojej strony warto wykorzystać. Jak? Zamieniając odwiedzających w subskrybentów. Aby być w stałym kontakcie z osobami, które wyraziły wcześniej zainteresowanie Twoją marką wystarczy wysłać do nich email. 

Email marketing to wciąż jedna ze skuteczniejszych form promocji firmy w internecie. Szacuje się, że wydanie na ten cel 1 €  stanowi zwrot z inwestycji na poziomie 33 €.

9. Mailchimp

Mówiąc o kampaniach email marketingowych nie sposób pominąć narzędzia jakim jest Mailchimp. Zakres jego funkcji jest naprawdę imponujący. Analityka zachowań odbiorców, automatyzacja, personalizacja, możliwość przeprowadzenia testów A/B, integracje z innymi platformami to główne z nich. 

Jak to działa?

Ta rozbudowana, a przy tym prosta w obsłudze platforma udostępnia wiele opcji tworzenia naprawdę ciekawych kreacji. Do dyspozycji mamy gotowe szablony, możemy załączyć swój kod HTML lub samodzielnie stworzyć projekt wykorzystując do tego gotowe bloki tematyczne. Jedynym ograniczeniem może być właściwie tylko nasza wyobraźnia 🙂

Narzędzia do promocji firmy w Internecie - Mailchimp

Wyróżnikiem MailChimpa jest rozbudowana analityka. System gromadzi szczegółowe dane związane z aktywnością naszych subskrybentów, analizuje je i prezentuje w czytelnej formie, przez co dużo łatwiej jest przygotować nową kampanię. 

Dzięki dostępowi do istotnych informacji możemy poznać jak przebiega interakcja internautów z naszymi kampaniami e-mail w określonym okresie. Na podstawie wskaźnika otwarć i kliknięcia w maila przedstawionego na wykresie łatwo zauważymy, w jakim czasie aktywność subskrybentów jest najwyższa i na tej podstawie możemy wybrać najbardziej optymalny termin dla kolejnych wysyłek.

Oprócz wskaźników Open Rate i Click Rate, MailChimp udostępnia dane odnośnie:

  • Bounce rate – wskaźnik odbijalności.
  • Unsubscribe rate – wskaźnik rezygnacji z subskrypcji.
Narzędzia do promocji firmy w Internecie - grafika przedstawiająca widok narzędzia Mailchimp

Narzędzie umożliwia personalizację i automatyzację działań w zakresie e-mail marketingu. Możesz podzielić swoich odbiorców na segmenty i kierować do nich różne kampanie w różnym czasie. Tym sposobem możesz następnie zautomatyzować proces wysyłania kampanii bazując na stopniu aktywności odwiedzających Twoją stronę. 


Dystrybucja treści:

Promocja firmy w internecie nie może istnieć bez rozpowszechniania informacji. Wiele z powyższych narzędzi w pewien sposób przyczynia się również do tego, jednak istnieją platformy, których dystrybucja treści jest nadrzędnym celem. 

10. Slideshare

Taką pomoc zapewnia chociażby platforma Slideshare, która w znacznym stopniu wspiera działania content marketingowe promując produkty i usługi marki.

Jak to działa?

Za pomocą narzędzia możesz dzielić się prezentacjami multimedialnymi, dokumentami, infografikami, webinarami, filmami i właściwie wszystkim co jest powiązane z Twoją firmą. Znaczna część użytkowników wykorzystuje jednak platformę głównie do udostępniania różnych prezentacji, przez co częściej Slideshare jest kojarzony właśnie z tą formą działalności.

Rozpowszechnianie treści w SlideShare może spełniać wiele celów:

  • Uzyskanie większego ruchu na stronie.
  • Lepsze rankowanie w wynikach wyszukiwarki.
  • Przyciągnięcie subskrybentów.
  • Budowanie świadomości marki.
  • Zwiększanie liczby Twoich zwolenników.
Narzędzia do promocji firmy w Internecie - Slideshare

Mnogość dostępnych kategorii tematycznych na Slideshare powoduje, że platforma jest miejscem, gdzie prezentują się firmy z różnych branż. 

SlideShare można porównać do ogromnej platformy z dostępem do wiedzy z różnych obszarów, którą dzielą się jej użytkownicy. Najlepsze materiały mają szansę zostać wyróżnionymi w sekcji “Top”, w kategorii “Popular” lub “ Features”. 

Narzędzia do promocji firmy w Internecie - grafika przedstawiająca widok narzędzia Slideshare

Narzędzia do promocji firmy w internecie – podsumowanie

To by było na tyle. Zrobiłam co mogłam, aby w jednym miejscu zebrać dla Ciebie 10 najlepszych narzędzi do promocji firmy w internecie, które będą wsparciem w codziennej pracy i pomogą osiągnąć najlepsze rezultaty.

Mam nadzieję, że szeroki przekrój każdego z nich i podział ze względu na kategorie będzie praktycznym rozwiązaniem, dzięki któremu każdy będzie mógł znaleźć coś dla siebie.

Jeśli chcesz na bieżąco otrzymywać propozycje na temat narzędzi ułatwiających promocję firmy w internecie – zajrzyj na KickSaaS. Znajdziesz tam atrakcyjne oferty i kody zniżkowe od różnych firm. Jedyne co musisz zrobić, aby otrzymać rabat to zapisać się na newsletter. 

 

Powiązane artykuły, które mogą Cię zainteresować:

Facebooktwittergoogle_pluslinkedintumblrmail