Social media buzz wokół infoShare 2016

Opublikowano: 22-05-2016 przez

5 tysięcy pasjonatów technologii i innowacyjnych rozwiązań z 30 krajów, ponad 100 prelegentów, przeszło 250 wystawców, 3 dni pełne ogromnej dawki wiedzy od profesjonalistów, 20 000 euro dla zwycięzcy Startup Contest. To statystyki dotyczące oczywiście infoShare 2016 – swoistego święta miłośników startapów, deweloperów i inwestorów, największej konferencji startupowo-technologicznej w Europie Środkowo-Wschodniej, która odbyła się 18-20 maja w Gdańsku. Zobaczcie jak skala tego wydarzenia odzwierciedliła się w dyskusjach na ten temat w social media.

10. edycja infoShare

Tegoroczna edycja infoShare była już dziesiątą z kolei. To oznacza, że od 10 lat na tej konferencji pojawiają się doświadczeni prelegenci gotowi dzielić się swoją wiedzą zarówno podczas wystąpień jak i organizowanych warsztatów, oraz że już od 10 lat Gdańsk gromadzi fascynatów nowych technologii. Dlatego infoShare stał się miejscem, gdzie poznają się ludzie z branży, spotykają starzy znajomi, oraz miejscem, gdzie startupy prezentują swoje imponujące rozwiązania pod czujnym okiem inwestorów. To wszystko sprawia, że wokół całego wydarzenia panuje bardzo pozytywna atmosfera, którą widać w internetowych wypowiedziach.

#infoShare2016

Im bliżej infoShare, tym głośniej robiło się o tym wydarzeniu w Internecie – osoby, które miały się na nim pojawić informowały o tym innych. Od początku marca pojawiło się na ten temat ponad 3 300 wzmianek, z czego ponad 2 000 powstało w trakcie trzech dni konferencji. Jak można zauważyć na wykresie poniżej, punk kulminacyjny nastąpił 18 maja – pierwszego dnia infoShare. Najwięcej mówiło się o tym na Twitterze (1 330 tweetów), Facebooku (prawie 1 300 wpisów) i Instagramie (450 wpisów). Z kolei do najbardziej wpływowych profili, na których pojawiły się wpisy na temat infoShare należą: Paweł Tkaczyk, Intel Polska, Asus Polskamediafun.

Zrzut ekranu 2016-05-22 16.21.19Źródło: Brand24.pl

Oprócz ogólnych informacji na temat infoShare i radości z kolejnej edycji, strumień wpisów dotyczył:

  • wystąpień prelegentów

Ponad 100 prelegentów – wśród nich między innymi Maciek Budzich, Michał Szafrański, Paweł Tkaczyk, Artur Kurasiński, Monika Czaplicka i wiele więcej znakomitych specjalistów – dzieliło się na scenie swoimi doświadczeniami, podczas gdy uczestnicy infoShare pisali o swoimi spostrzeżeniach na temat poszczególnych wystąpień w social media.

infoshare3

infoshare4infoshare12

  • startupów

Tak jak wspomniałam, infoShare to swego rodzaju święto startupów, podczas którego innowatorzy mogli nie tylko zaprezentować swój produkt, ale także pozyskać inwestorów oraz wziąć udział w Startup Contest i zdobyć nagrodę w wysokości 20 000 euro. W mediach społecznościowych udzielali się zarówno sami twórcy startupów, jak i osoby zainteresowane nowatorskimi rozwiązaniami.

 

infoshare6

infoshare7

infoshare9

  • a także… afterparty;)

Zwieńczeniem pierwszego dnia konferencji był koncert Juli Marcel, który odbył się w Starym Maneżu, a drugi dzień infoShare zakończył się infoShare After Party w Klubie Atelier. Uczestnicy konferencji chętnie o tym pisali w social media – nic dziwnego, skoro często takim wpisom towarzyszyły hashtagi #dance oraz #fun.

infoshare2infoshare11

infoshare10

Zasięg infoShare 2016 w social media

Podsumowując, tegoroczna edycja infoShare to z pewnością fantastyczna przygoda dla osób, które wzięły udział w tym wydarzeniu, bagaż nowych doświadczeń, ogromna garść wiedzy i z pewnością wiele nowo zawartych znajomości. To także dużo pozytywnej energii, która przerodziła się w internetowe wpisy, dzięki którym informacja o infoShare dotarła do ogromnej ilości osób.

infoshare13Źródło: Brand24.pl
Facebooktwittergoogle_pluslinkedintumblrmail