Nowości w Brand24 – raporty dzienne i tygodniowe już są!

Opublikowano: 20-07-2016 przez

 

W Brand24 stale staramy się dać naszym klientom coraz więcej. Niedawno ułatwiliśmy dostęp do wyszukanych wzmianek dzięki integracji ze Slackiem, teraz nadszedł czas na udogodnienia związane z przetwarzaniem danych – uruchomiliśmy właśnie funkcję zaawansowanych raportów dziennych i tygodniowych!

Już dziś na podany adres e-mail możesz otrzymywać automatycznie generowane podsumowania Twoich projektów i być na bieżąco z istotnymi informacjami dotyczącymi Twojego biznesu bez dodatkowej pracy! 

Raport dzienny

Każdego ranka możesz otrzymywać raport, który jest podsumowaniem tego, co działo się z Twoim projektem dzień wcześniej. Znajdziesz w nim najbardziej istotne wzmianki oraz takie statystyki jak: ogólna liczba nowych wzmianek i ich zasięg, liczba interakcji związanych z wyszukanymi wpisami z podziałem na sentyment. Mała porcja informacji każdego dnia pokaże Ci, jak Twoja codzienna praca wpływa na zmianę wielkości buzzu wokół Twojej marki.

Przykładowy raport dzienny

przykładowy_raport

Raport tygodniowy

W nim, podobnie jak w raporcie dziennym, znajdziesz kluczowe wskaźniki dotyczące wyszukanych wyników oraz najważniejsze wzmianki – jednak tym razem zebrane przez Brand24 w ciągu całego minionego tygodnia. Takie podsumowania pozwolą odkryć trendy i długofalowe zmiany w Twoich projektach.

Przykładowy raport tygodniowy

raporttygodniowy

Oba rodzaje raportów dostępne są dla wszystkich użytkowników, w tym także dla darmowych kont testowych (jeszcze nie masz konta – możesz je założyć tutaj).

Nowe raporty – nowe możliwości

Z raportami dziennymi i tygodniowymi związane są liczne korzyści, które pomogą Ci skuteczniej wykorzystać monitoring Internetu:

  • Od teraz wgląd w to, co dzieje się z Twoją firmą będzie jeszcze łatwiejszy. Wszyscy mamy dużo pracy i łatwo wtedy przegapić istotne zmiany dotyczące wzmianek – koniec z tym! Kiedy raz ustawisz raporty w panelu Brand24 wszystkie istotne informacje otrzymasz na adres e-mail bez dodatkowej pracy!
  • Oszczędzisz czas, który musiałbyś poświęcić na przetwarzanie danych z monitoringu – nasz system wyciągnie dla Ciebie wszystkie ważne wskaźniki.
  • Podejmiesz lepsze decyzje dzięki łatwemu dostępowi do kluczowych informacji. Na bieżąco będziesz miał wgląd, jak na dyskusję wokół Twojej marki w Internecie wpływają Twoje działania i będziesz mógł je optymalizować.
  • Zaangażujesz zespół, który będzie zawsze na bieżąco, ponieważ możesz wysłać raporty do dowolnego użytkownika przypisanego do Twojego konta.

Klika słów o ustawieniach

Do projektów, które otrzymywały powiadomienia e-mail, raporty dzienne są włączone automatycznie. W innych przypadkach aby dostawać raporty trzeba je aktywować – potrwa to mniej niż 30 sekund! Jak to zrobić? Zaloguj się na swoje konto i wejdź w Ustawienia projektu:

ustawienia

Wybierz zakładkę Raporty:

Zrzut ekranu 2016-07-20 14.57.07

Kliknij przycisk Dodaj nowego odbiorcę:

Zrzut ekranu 2016-07-20 14.59.24

Właśnie tutaj możesz zarządzać raportami:

  • włączyć wybrany rodzaj  – aby mieć pełny wgląd w zmiany zachodzące w Twoim projekcie warto otrzymywać oba raporty jednocześnie,
  • ustalić odbiorców –  możesz dodać tylu adresatów ilu użytkowników może mieć dostęp do Twojego konta.

Zrzut ekranu 2016-07-20 15.01.59

Po wybraniu preferowanych przez Ciebie ustawień, kliknij przycisk Zapisz i pozwól Brand24 zrobić już całą resztę!

Facebooktwittergoogle_pluslinkedintumblrmail
  • > Aby otrzymywać raporty musisz je aktywować – potrwa mniej niż 30 sekund!

    U mnie raporty włączyły się automatycznie i w dodatku wyłączyły mi powiadomienia mailowe, które miałem ustawione. To bug czy feature? 😉

    • Aneta Głowacka

      Cześć! Wszystko w porządku:) Zdecydowaliśmy jednak, że nowe raporty dzienne zostaną automatycznie włączone dla projektów, które otrzymywały powiadomienia mailowe, dlatego dzisiaj dostałeś raport. Wpis też już zaktualizowaliśmy – dzięki za czujność!:) Gdybyś miał jakieś pytania chętnie pomożemy. Pozdrawiam 🙂

      • OK, wszystko jasne, choć dzisiaj patrząc do maila trochę się zdziwiłem 🙂