Drama youtuberów analizowana za pomocą monitoringu Internetu – WIDEO

Aneta Głowacka Aneta Głowacka
March 29, 2016 ・ 1 min read

 

W Brand24 obserwowaliśmy już różne tematy, między innymi smog, polską premierę Netflix, kaca. Teraz przyszedł czas na youtuberową dramę. Maciek Budzich w swoim wpisie prezentuje bardzo ciekawe wideo obrazujące, jak w wynikach wygenerowanych przez Brand24 odzwierciedlona jest głośna ostatnio drama Gimpera i Atora.

Drama w wielkim skrócie

Drama na YouTube to określenie konfliktu między youtuberami. W przypadku Gimpera i Atora, którzy przestali ze sobą współpracować zamiast końca ich historii mamy początek wojenki, w której obaj przerzucają się wzajemnymi oskarżeniami i pokazują swoje dowody – kto kogo oszukał, kto był nie fair i kto ma z tego powodu większe problemy psychiczne. Cała sprawa trafiła do sądu, obaj youtuberzy mają swoich zwolenników i przeciwników, a informacje o tej dramie docierają do coraz większej ilości osób.

Co widać w Brand24?

Aby sprawdzić, jak internauci reagują na tę sytuację Maciek Budzich utworzył w Brand24 dwa projekty – “Gimper” i “Ator”. Analizuje je w poniższym wideo, gdzie możecie zobaczyć między innymi jak duża jest dyskusja wokół tej dramy, gdzie się ona toczy, jaki jest jej zasięg i kto w niej uczestniczy. Wszystko pokazane jest na realnych danych, które są uzupełnione bardzo ciekawymi komentarzami pomagającymi lepiej zrozumieć poszczególne elementy tego konfliktu i jego związek z marketingiem.

Zapraszamy do oglądania!